Saturday, June 12, 2021

 


Интервю с Киро Картофа

Г-н Картоф, в коя историческа епоха бихте желали да живеете, различна от днешната?

-В Люлин 6. Много по-различно е от Люлин 3.

Кой е любимият ви литературен герой?
-Сандокан. Сандокан от Овча Купел! Мега! Ма се ми се иска до го вида в Люлин 6 к’ъв е ербап...

На кой наш съвременник симпатизирате?
-На Миткото Петното от Зона-та... Мега пич! Жалко, че го гръмнаха.

Събитието, което най-силно ви е впечатлило?
-iPhone-6-цата! Мега!

Коя книга бихте взели със себе си на необитаем остров?
-Телефонния указател на Токио. Ще гори най-дълго... ако нема съчки...

С кое свое постижение се гордеете най-много?
-Като пикам и като уцелвам чинията! Жената поне не ми пили...

Какво най-много цените у приятелите си?
-Гошо Якото има ебати готината плазма, пеесе инча... Мега! Обаче Митака Грозното има супер Форд Мустанг... абе чуда се...

Вашият най-голям недостатък?
-Жената. Много е зле горката... чете некви книги... Абе задръстена!

Най-хубавият подарък, който сте получавали?
-Като не ме гепиха ония ден фуражките! Аз аз минах с беемвето с 200, бати! Кютуци... Бавни кютуци, бааавни!

Какво най-много ви изморява?
-Работата. А като спя не се изморявам. Сигурно е странно...?

Любимият ви град?
-Без фуражки!

Най-големият ви талант?
-Касите. Абе въобще всякакви касови брави.

Какво не ви достига до пълното щастие?
-Искам да дигна 250 се бавареца... Ма жената все ме прави луд, ако съм над 60. Крава! Ей т’ва е крава! Една крава по-малко, ей т’ва е пълното щастие!

Вашият най-голям страх?
-Че ше ми падне акумулатораa във важен момент. Точно като бегам. Ебати гадния сън! Зат’ва винаги нося акумулатор с мене си. Ей така, да съм сигурен...

Благодаря ви за това интервю г-н Катроф
-И аз на тебе! Имаш ли ток за ай-фона? Мога да ти пусна малко от акумулатора?