Wednesday, August 1, 2018


ИЗВЪНРЕДНО!
ДВОРЪТ НА СТРАТЕГА ОТ МИРОВЯНЕ НАВОДНЕН

-Здравейте, г-н Пенев. Как сте?

-И аз това се питам.

-И как си отговаряте?

-Не си отговарям. Само се питам.

-Как я карате напоследък?

-Гледам двора.

-И?

-И той мен.

-Разбрахме, че е наводнен…

-Аз също разбрах. Горкият.

-Виждам, че всичко е под вода.

-Прав сте, колко много вода за един двор! За водата е добре, навън си е, но на двора…

-Как се случи нещастието, г-н Пенев?

-И аз, и двора, си седяхме кротко тук. А реката не беше кротка там.

-И после?

-После реката дойде тук, а ние не отидохме там. Защо ли?

-Какво мислите да правите сега?

-Чудя се. Или ще чакам реката да се върнем там. Или с двора ние да идем там, а да оставим реката тук. Но не знам къщата дали ще дойде лесно.

-Повикахте ли помощ?

-Много пъти, чак прегракнах. Но никой не дойде.

-А обадихте ли се на 112?

-Опитах. Но нямах такова копче. Моите са до 9 има и нула. И 
това ако е телефон, наздраве му кажи!

-И сега?

-Единият вариант е да зарибя двора и да продавам на външния пазар ли беше, женския ли…

-А другият?

-Другият вариант не е като първия, но още не съм го измислил.

-Не сте ли мислили за отводняване?

-По принцип не съм мислил.

-Ами замислете се.

-Ще ми е трудно. По-скоро ще опитаме с момчетата да го приводним.

-Кои момчета?

-Един Ицко, един Пенев-младши, един от другите и тези там, останалите.

-Мислите ли, че те ще успеят?

-Разбира се. Кога не са успявали преди 20-тина години. Ще го приводним и вода ще се лее!

-Пожелавам ви успех г-н Пенев!

-И аз ви пожелавам успех, г-н Пенев! А, и вие ли се казвате Пенев?...