Thursday, August 16, 2018






-Здравейте, г-н Петров. Заварвам ви докато слушате Металика?
-Глупости, не скиваш ли, че пия бира.

-Живеете за мига?! Какво донесе той за вас, днес?
-Не мога да споделя! Договорът ми с МОСАД не позволява!

-Имате договор с МОСАД?
-Работодателската асоциация го изисква!

-И все пак, какво ще кажете за този ден?
-Дена като ден. Но без него нямаше да ни има. Да бъдем доволни!

-Всички ви свързват с рок музиката, но…
-Няма “но”! В рока, няма “но”!

-А извън рока? Какво правите, какво ви харесва?
-Следя новините по “Първа програма”! Най-вече за Бойко!

-Шегувате се!?
-Ами вие първи започнахте! Попитахте ме, “Какво правите извън рока”? Нищо не се прави извън рока!

-Добре, да го кажем така. С какво си изкарвате хляба?
-Не ям хляб, а пържоли.

-Добре, де. С какво си изкарвате пържолите?
-Пиша глупости в интернет.

-Но с това не се изкарват много пари?
-Не знам, на мен ми плащат.

-Но какво пишете?
-Ами ето, онзи ден, написах паролите от сейфа на ЦРУ.

-Ааааа... Разбираемо! А кой ви плати?
-Не го видях добре, беше облечен като Ким Чен Ун.

-Лидерът на Севрна Корея?
-Може и така да се каже. Аз си го наричам Кимчик!

-Господин Петров, на снимката имате усливател Маршал!
-Е, и?

-Очаквахме от вас да слушате Металика! А не да правите заговори?
-Ами нали това ви казвам! Пия бира на фона на Металика!

-Металика като фон?
-Металика е вселенският фон. А МОСАД е нашето “сега”!

-Господин Петров, не ви разбирам!?
-Не натискайте копчето “#на компютъра си! Ще ми бъде жал за Полша!