Tuesday, October 16, 2018



Как да ПОЗНАЕТЕ, ЧЕ ТОЗИ МЪЖ НЕ Е ЗА ВАС на първа среща?

1. Идва с майка си

2. Идва с баба си

3. Идва с прабаба си

4. Баща му го води

5. Смърди

6. Мирише прекалено хубаво

7. Мирише на мухъл, а е само на 98

8. Кани ви да гледате мач
9. Не ви кани да гледате мач, защото има само 2 билета, а единият е за неговия най-добър приятел

10. Пита ви, можете ли да чистите риба

11. Носи рибата, за да ви изпробва

12. Кара ви да купите рибата и да я изчистите пред него

13. По хитроумен начин ви показва колко изкарва. Например, непринудено вади от джоба си лист хартия и заявява – „Я, данъчната ми декларация за миналата година?!

14. Показва ви снимка на колата си. На номера пише „ПИЧ 1”

15. Непрекъснато ви убеждава, че като млад е имал коса и е бил слаб

16. Идва на срещата, но не е той

17. Идва на срещата на другия ден и ви прави забележка, че сте си тръгнали

18. Написал е песен за вас, която се казва „Holiday”. Но не е немец. Пуска ви запис от концерта - специално за вас

19. Дори в най-големия студ не слага чорапи, ако носи сандали и обратното

20. Започва с „Извинявам се, но си забравих портмонето, а не мога да си платя и сметката за телефон

21. Идва с куче. Кучето се възбужда от вас, той видимо също

22. Пита ви – „А! Вие не сте ли колежката, която седи до мен в офиса?"

И защо, дори ако всичко отгоре се случило, ТОЙ Е ЗА ВАС:

Непринудено заявява – „Добре,че не ме хванаха за сметките ми в Швейцария! С тия тъпи десетки милиони, без малко да ми вземат яхтата в Монако и да ми остане само другата в Сен Тропе

I.P.