Saturday, January 19, 2019




ЕДИН НАОПАКИ ДЕН
(еврейска версия)

Изключително наопаки ден.
Първо не успях да мигна цялата нощ, понеже – оказа се – съм спал със затворени очи. Сънувах как кафеварката гръмва и оставя обширно тайно предзнаменование върху по-голямата част от тавана и килима. Ще трябва да ходя на гледачка да познае какво е. На вид приличаше на четири вплетени кръга, 2500 кубика, турбоинжекцион. Дано не харчи много!


Понеже днес спим един час повече се успах, та трябваше да съм като „стрела”. Побързах да се оправя, облякох скъпия костюм и беж в офиса. Едва по обяд забелязах, че съм забравил да махна закачалката от ризата.


В офиса всичко беше еднотипно и скучно. Още сутринта преведоха заплатата, изстрелях кинтите към Швейцария и после да съм се поунесъл, когато някакъв нещастник ме събуди. Добре, че беше за обяд. 


Следобед си спомних за Моше, когато ме молеше да му дам заем. Не можеше да си плаща кредита и банката му взе къщата. Никога няма да забравя мириса на прясно изкосената трева в двора, преди бирника да опише всичко. Приятен спомен!


Та общо взето това беше, жалко, че в 5 трябваше да си ходим, но бързахме за мач.