Thursday, April 27, 2023

 

Интервю с г-н Айвънхоу (рицар по чл. 64)

...на Арапя


Г-н Айвънхоу...

-Само Иво, моля, не съм сигурен, дали фамилията ми вече не е с авторски права.

Г-н Иво, заварваме ви на Арапя?

-Естествено. Вие сте тук, аз също, при това, по едно и също време. Нормално е да ме заварите. Елементарна Терория на относителността!

Теория, искате да кажете?

-Не! Терория. Едвам я научих, докато пътувах в рейс 88, като малък...

Научили сте я в автобуса, толкова бързо?

-Нито един рейс на автобус 88 не е кратък. Това да не ти е 280!

Какво правите тук, в Арапя?

-Изгарям. Общо взето, това е.

А сам ли изгаряте, имате ли човек до себе си?

-Сам изгарям. Другите се мажат. Женки, кво да ги правиш...

Какво е любимото ви нещо на Арапя?

-Че няма wi-fi. Иначе Гришо винаги може да ме намери за некви съвети по тениса и ми отиде и почивката и изгарянето. И после, що било чудно, че Маша взела него, а не мен.

Да поговорим за Маша?

-Какъв балкон!

Имах предвид Маша?!

-Е, да де!

Вие я оприличавате на балкон?

-Отчасти.

Кажете ми честно, влюбен ли сте в нея?

-В кого, в Маша? Определно, след мен си, ми е любима тя! Е, естествено след Теория на относителността... Често си я препочитам. Сутрин докато съм в тоалетната...

А Маша знае ли, че я харесвате? Че изпитвате чувства, по-силни и от тези към “относителността”?

-Е откъде да знае, като мейлът ми не работи от седмица! Нито имам Viber, Skype... Какво да се прави, скъсан оптичен кабел под Ламанша. Сега цялата ми любов е там, на края на кабела... Любов на дъното! Дано водолази скоро възстановят нашата любов!

Арапя! Защо ви привлича?

-Не знам. Арапя, само по себе си и като цяло си е една Арапя. Но, ако заместим кафето в 9 сутринта с бира, обяда с Мохито и вечерята в осем пак с биричка, Арапя очарова, не мислите ли?

А хората?

-Интелигентни. Тук даже спасителчетата са си от Люлин, а не от Черноморец, да речем.

Вашите бъдещи творчески планове?

-Да си пусна мустаци, общо взето, това е.

Благодаря ви за това интервю, бяхте безкрайно откровен!

-Нормално! Аз все пак съм рицар, макар и по заместване!