Wednesday, June 13, 2018


КАРЛОС ХИЕНАТА – описан от свои съвременници

(Небезизвестният ъндъргаунд мексикански мафиот, за първи път пред вас!)


Енрике Рамос, професионален убиец с над 20 трупа зад гърба си:
-Много е готин! Когато се прибирам от работа, обожавам да се виждаме и да разпускаме с вицове!

Карлос Чакала, професионален терорист (взривен самолет и някои извън планови убийства):
-Копелето никога не е “поръчван”, но е толкова мнителен, че изхвърли неначената бутилка водка “Белуга”, само защото аз му я подарих! Не го разбирам!

Ернесто Пъпката – съученик от детството:
-Няма да забравя, когато веднъж се опита да пръдне в 4-ти клас, но не се получи очакваното!

Мая Новоселска – актриса в чужда страна:
-Запознахме се случайно, но не мисля, че беше случайност!

Уинона Райдър – актриса от САЩ:
-Това с Мая няма да му го простя!

Мелания Тръмп – все още омъжена съпруга:
-Ах какъв тенис...

Тръмп – действащ президент на САЩ:
-Това мексиканче, само на “ах” ще ми стане! И само на “тенис”!

Пенка Пенчева – служител в НАП, Младост:
-Ако ни гледа отнякъде, 1 236 лева ДДС по сметка на НАП до утре, да не стане лошо!

Пешо Картофа – квартален кримигерой от Младост 3:
-Искам отново да ми обясни за котката на Шрьодингер, че нещо ми се губи!

Мето Сопола – квартален кръчмар до блок 326:
-Повече вересии на мексиканци – нихтц! Айде у лево! Шеснаасе лева има да плаща, а ше ми се крие у Мексико!

Бениамин Натеняху – приятел и премиер:
-Още ли продаваш онова Рено 5? Смени тактиката, ще ни усетят! Дизел е!

Путин:
-Вова, держись!

Папата:
-Пич, може да си всякакъв, но ако дори за миг разсмиваш човеците, ти признавам, че вършиш добра работа!