Monday, June 25, 2018




БНТ и “Трето полудреме”

-И така, да направим анализ на мача, приключил преди минути. При нас в студиото са Или Вуцов и Гошо. Да попитаме първо Гошо. Не всъщност, по-добре първи да е Или! Или, какво мислиш за мача?

-Ами какво да кажа, отборът на Русия се състои от футболисти, това е с което треноьрът им разполага. Няма как! (Или)

-Какво искаш да кажеш с това, Или? (БНТ)

-Ами футболистите са живи хора. Те се движат, правят движения, тичат и грешат. (Или)

-Един се и изплю! (Гошо)

-А вие Гошо, какво ви е мнението за наблюдаваната драма на зеления килим и това странно кожено кълбо? (БНТ)

-Аз не мога да коментирам играта. Така са решили, така са играли. (Гошо)

-А какво бихте искали да коментирате, Гошо? (БНТ)

-Искам да коментирам мача. (Гошо)

-Нали това ви питам, да коментирате играта? (БНТ)

-Така ли? Аз не разбрах, бях се замислил за мача. (Гошо)

-Във футбола не е добре да се мисли, хахаха! (Вуцов)

-И все пак. Хареса ли ви нивото на играта с топката на отбора на Русия? (БНТ)

-На мен ми хареса играта, но нивото не! (Гошо)

-На мен обратно. (Вуцов)

-Как оценявате действията на руския отбор? (БНТ)

-И те ли играеха? (Гошо)

-Аз лично не ги намирам за добри футболисти. Повече ги виждам пред Райхстага да размахват знамена. Но с кръглото кълбо... (Или)

-Кой играч се открои най-много в тази футболна драма, спред вас? (БНТ)

-Според нас (Вуцов поглежда към Гошо), най-много се открои вратарят на Русия. Няма как. Бял екип, на зелен фон.

-Да, добре се виждаше! (Гошо)

-Това му изигра лоша шега! Виждаха го къде е! (Вуцов)

-Да! Но ето един Черкасов, Кафелников, Марат Сафин, са прекрасни играчи! (Гошо)

-Но те са повече играчи на тенис, а не футболисти? (БНТ)

-Жалко! Добри са с топката! (Вуцов)

-Какво мислите за играча декориран в червено? (БНТ)

-Не съм видял декор? (Гошо)

-С червения екип ли? (Вуцов)

-С червения картон. (БНТ)

-Ами когато ти дават “вземай и беж!”, хахаха! (Гошо)

-Не трябваше да го взема! (Вуцов)

-Нямаше как, никой не го пита дали иска червения картон! (БНТ)

-Така е, футболът не пита. Това е игра с топка и трябва се играе и рита! (Гошо)

-Страхотен анализ от нашите футболни специалисти! Благодаря ви, за което! Един последен въпрос. Кой според вас ще е световен шампион?

-Елементарен въпрос, един от отборите! (Гошо)

-Да, но само от тези, които участват. (Вуцов)

-Тези, които не участват, трудно, трудно... (Гошо)

-И все пак залагам на дежурните Германия и Бразилия! (Вуцов)

-На кой от двата отдавате повече предпочитание, като манталитет, като футболен висш пилотаж, като перфектен ендшпил в шаха? (БНТ)

-Не те разбрах, но благодаря за въпроса, ще го разучавам! (Гошо)

-Аз те разбрах до момента с първата запетая! (Вуцов)

-Няма значение, благодаря, че сте тук и благодаря за вашето експертно мнение!

-И аз си благодаря! (Гошо)

-Ше бързам, че ми изтича синята зона! (Вуцов)

-И така, уважаеми зрители! Не мога в момента да ви кажа имената на уважаемите гости, които бяха в студиото, защото аутокю-то се развали, но искам да изкажа най-искрените си благопожелание за вас, вашите семейства и г-н Борисов, чиято снимка имхате възможност да наблюдавате през цялото време в долния десен ъгъл! Как само ви маха с ръка!