Thursday, June 7, 2018



СТОИЧКОВ В ХАЛКИДИКИ

-Здравейте г-н Стоичков, как се чувствате тук, в Гърция, в разгара на сезона и кризата?
-Мега гот! Току що ебах мамата на едно гърче!

-Какво сте направили?
-Споко, то е бейби гърче, майка му е вече на 36. Голема красавица! И добре владее топките...

-С какво се занимавате тук, как почивате?
-А, много кеф. Търся банкомати и ходя да тегля по двеста евро, а ония на опашката ме гледат гадно. Даже още не съм стигнал до морето, щото остават няколко банкомата дето не съм ходил.

-Какво планирате занапред, след като обиколите банкоматите?
-Ше ходя да се изпикая в морето. С тия банкомати все не остава време, а ето на, Кирячето не излиза от водата... Пика ли пика...

-Ама и той ли е тук?
-Естествено, цялата интелигенция от Лято’94 сме тук. Само че другите са в България, а аз и Киряка сме в Гърция.

-Какво ви прави най-приятно впечатление от Халкидики?
-Нищо. То аз им правя впечатление, радват ми се. Все ме поздравяват като си вземам по нещо от сергиите, викат ми аху ли, иху ли, охи ли... Нещо такова, тяхно си. Май е гръцко.

-А какво не ви харесва в Гърция?
-Малко отрицателен народ си падат. На устата им е все да ти кажат не. Ама като им тегля една и нещата се оправят. Левачкатаааа, левачкатааа... От нея ги е страх, ей..., жадни ингилизи!

-Но ингилизи означава англичани?
-Бе кви ще да са, за мене са си халкидикянци.

-С нещо да поздравите почиващите тук българи?
-Киряче, ти си ебати и пича, да те таковам в гъза, гъзара с гъзар!
(намига весело)