Monday, May 7, 2018


Надписи, залепени на задното стъкло на автомобили

Фолксваген: Искам у дома, в Германия!


Фиат: 2 часа срам и съм на вилата.


Смарт: Ако бързаш, прескочи ме! 


Краз: Не ме доближавай, не се познаваме!


БМВ: Айщайн, заври си скоростта на светлината, знаеш къде!


Пикап на Форд: Не ви виждам, карам по прибори!


Great Wall: Не карайте след мен, аз съм заблуден!


Рено: www.най-близкият-сервиз.com!


Субару: Внимание, самурай!


Сузуки Самурай: Внимание, идиот!


Опел: Споко, ръждата е при мен!


Хонда: Just drive it! With Nike!


Ситроен: www.имоти.com 


Audi: Сори, нямах пари за Мерцедес!


Ролс-Ройс: Може да съм гей, но педерас си ти!


Мерцедес GL: Вече съм дядката от рекламата!


СААБ: Още 30 години и сменям маслото!


Volvo XC90: Внимание, автобус на колела!

Порше: Двигател от Фолксваген на борда!

Лада Нива: Маршрут: София - Черни Връх - Берлин

Ровър: Ще пропусна сервиз, само ако ми откажат спирачките!

Шевролет: ???