Tuesday, May 1, 2018




С ОЧИ НА НАСТЪПЕНА ОТЗАД ЖАБА
(по Задорнов)

Запознавам се с някакви американци. Питат ме, откъде съм.

– От София. – отвръщам.

– А това къде е?

– Ами столица e на България?

– А България какво е?

– Страна в Европа. – малко троснато им отвръщам.

– А Европа какво е? – ме питат.

И тогава ми хрумва... И ги питам.

–А вие откъде сте?

– Хюстън.

– А това къде е? – продължавам с въпросите!

– Тексас! – отговарят ококорени американците.

– А този ваш Тексас, какво е? – ...и им гледам тъпия поглед.

– Та това е щат на Америка! – леко са ядосани американците.

– А... Америка, това е какво??? – питам озадачен.

И тогава виждам тези очи! Виждали ли сте, очи на жаба, настъпена отдзад?

Ах... ах... какви очи! И продължавам...

– А откъде, така, вие, американците, говорите така сносно английски?

Съответните американци вече са доста шокирани и нямат думи. А аз тепърва започвам.

– Разбирам - в Англия, говорят английски. Но вие? В Америка??? Би трябвало да си имате американски?!

Две седмици не ми проговориха...

Моите нови приятели. Американци.