Tuesday, May 1, 2018



Тенис мач с Джон (т.нар. Макенроу)

Джон Макенроу се засилва и силно удря топката от сервис.

Аз пускам тостера и си пека филийки.

Джон прави последно въртеливо движение и топката се изстрелва напред.

Хапвам закусква – сандвич с кюфте и горчица, гарниран с кебапче. Лютата чушка не е люта! Отбелязвам си го.

Джон гледа как топката лети към мен.

Привършвам със закуската и се мятам на колата.

Топката лети към мен.

Има задръстване. Може да не успея да върна удара? Джон си мисли “а дано!”. Ама надали!

Топката преодолява мрежата.

Спирам далеч от корта, някакви идиоти са ми взели парко-мястото. Гадняри на квадрат. Искат да ми провалят мача!

Топката започва да пада надолу.

Гадове! Хитлеристи! Заключили са главната порта, минавам през задната врата, но вече бързам!

Топката се насочва към крайната линия.

Обличам екипа и излизам на корта. Четкам си маратонките, но съм притесен от към време.

Джон се кефи. Мисли си, че е гений.

Ама той така си мисли! Правя плонж и хващам топката.

Джон вече не се кефи. Губи!

Отскачам до кафето за едно фрапе, преди следващия удар на Джон.

Топката лети към мен.

Слагам си мед в кафето...