Saturday, May 5, 2018




Инженер Майор

Добър ден, г-н инженер!
-Господин се слага преди фамилията. А не пред първото име.

Искате да кажете, че се казвате Инженер?
-Именно.

И сте майор от армията?
-Не, това е фамилията ми.

Хм... странно. Е, добре. Господин Инженер Майор!

-Няма нужда, не ме величайте. Наричайте ме просто Рошко 2.

Рошко 2?
-Да. Кръстен съм на кучето си, Рошко 1.

Но то не е ли родено след вас?
-Вижте какво, на стар мерцедес, старо вино и куче в гаранция, годините не се броят!

Кучето е в гаранция?
-Десет години или 5000 км. До изминаването и на двете, а то по цял ден спи. Затова е в гаранция. Застраховано е в Алианц Животнозастраховане.

Но значи е по-младо от вас?
-Рабира се!

Как тогава сте кръстен на него...
-Родителите ми бяха леко странни, да знаете... Знаеха, че ще ми взимат куче Рошко 1 и затова от малък ме наричаха Рошко 2. Само когато ми се караше, мама ме наричаше “Инженер”! 
“Инженер”, веднага при мен!

А не ви ли се е искало да станете наистина инженер?
-Не, чак толкова задръстен не. Но ми се искало да стана програмист.

А защо не се записахте в армията?
-Не търсеха инженери по мое време. А майори бол. Но най-вече, защото повечето им кучета се казваха Рошко. Беше ги страх, да не почна да нося пръчки и да зарежа службата в сублимен момент на вражеско нападение.

Не мислите ли, че сте леко странен?
-Не. Само в психиятрията мислят така.

А жена ви? Тя какво мисли?
-Нищо. Тя е руса. Но иначе говори, движи се, пазарува... И е на малко километри.

Предполагам и тя е в гаранция?
-Не. Защото я взех 33-та ръка, от един съсед в селото. Кой ще ти я застрахова, когато последната къща, в която не беше живяла, беше моята.

Армеец?
-И те не искаха.

Ами да ви пожелая късмет и до нови срещи!