Saturday, April 28, 2018




ИДНЪ ЛИВАЧКА НА 50! 

- Г-н Стоичков, днес сте юбиляр!

- В смисъл?

- Ами ставате на 50!

- А, в този смисъл, да. Имам рожден ден, крайъгълна годишнина!

- Как се чуствате на този светъл ден?

- Малко съм изненадан, дет се вика, до вчера вечерта не съм и предполагал, че днес ще съм на 50. Приятно е, обаждат се, поздравяват, пцуваме си се...

- Кой ви се обади да ви честити пръв?

- Първо се обадиха от НАП – още вчера. След това, през ноща, от агитката на Левски се обадиха. Пет пъти. Момент!
(Звъни телефона, вдига го.)

- Путко, майна, ти ли си бе, въглен? Благодаря, майна, благодаря! Айди, чи тука мъ интерпретират за телевизора, после ши звънна...

- Г-н Стоичков, кой е най-големият ви успех?

- Как кой?! Ами от два десни крака, след множествени тренировки с топката, глей ква левачка съградих! Никой на зеления килим няма толкова ляв крак!

- Най-обичаното от вас нещо?

- Дъщерите ми! Глейдай колко са хубави, се едно с левачката съм ги праил!

- Най-ценното приятелство?

- Съпругата ми. Готви, чисти, пере, глади... Златен човек.

А вие не и ли помагате?

-Аз изхвърлям боклука. Мъ то лесно, през балкона, с ливачката...

Човекът, който най-много е допринесъл за вашето развитите?

- Йохан Кройф! Показал ми е лично цялата Барцелона! Освен това, много го ми е помагал като пътуваме.

- Като пътувате?

- Да, знае къде е летището.

Най-трудното изпитание в живота ви?

-Таблицата за умножение. Айде изпитай ме!

- Пет по пет?

- Тромпет!

- Хаха, страхотно чувство за хумор. Кои са най-ценните ви приятели?

- Трифон, Наско, едно приятилчи в НАП, Диего Армандо Метадона. Много са, да не забравя някого. Папата... Но при него лошото е, чи нипрекъснато го сменят, горкият.

- Какво бихте искали да пожелаете на своите привърженици?

- Само най-важното – здраве, щастие, да не им пада батерията, да разгледат Барцелона, когато са там.

- Последни думи?

- Не забравяйти - съм тайм люн, обачи съм тайм уин!