Friday, April 27, 2018



РАЗГОВОР ПО ТЕЛЕФОНА, С ГЕРМАНИЯ
-Бойче, как вървят изборите?
-Бе мани... не вървят.
-Ама Бойче, какво става?
-Какво, какво!? Ми нищо! Кофти ми е!
-Защо бе, Бойче?
-Цецо е загубил чувалите, да го еба у...
-Бойче, като го знаеш какъв е Бай Хуй, защо на него разчиташ...
-Айде сега! Стига с тоя Бай Хуй!
-Добре де, извинявай! Знаеш, че те обичкам!
-Да ама по немски!
-И какво като е по немски, ние не обичкаме ли?
-Обичкате... ама квадратно, скучно. Вместо да сте като тройка кебабчета, вие сте като салата с рукола.
-Бойче, за теб съм готова да бъда и кюфтенце с гарнитура!
-Готова, готова, ама защо не изпрати твои хора за изборите... че с тоя Цецо..., да го еба и в Бай...
-Бойче, стига с тоя Бай Хуй! Издигни се над себе си!
-Лесно ти е на теб!
-Да бе, лесно! Ти знаеш ли, как се храни цяла Гърция!
-Да де, да, и вместо при нас, за обществени поръчки, всичко им ръсите на тея... гниди гръцки!
-Бойче, какво повече искаш. Аз съм твоя! Цялата! И съм немска!
-Немска, ама от Източна Немция!
-Германия!
-Какво Германия?
-Източна Германия, не Немция!
-Аха, и си ме лъгала...
-Бойче стига де, кисел си, ама ще ти мине. Хващам самолета и идвам, ти само оправи леглото!
-Уфф, Мерче бе, какво легло бе, с тоя олигофрен, Цецо! Едни чували не може да пренесе, без да ги затрие, бе, дееба и тюфлека!
-Боки! Бооокиии! Их либе дих! Бокииии! Их, их!
-Уфф, аре идвай, то се е видяло, че днес ше ме ебат ама поне и аз да...
-Боки! Дръж се като джентълмен! Ще правим Любов! С голямо “Л”!
-Ааа, със загадки!? Добре, аре, големият “Х” те чека у Банкя!