Saturday, April 28, 2018




Интервю с г-н Айвънхоу (рицар по чл. 64)
...на Арапя

- Г-н Айвънхоу...


- Само Иво, моля, не съм сигурен, дали фамилията ми вече не е с авторски права.


- Г-н Иво, заварваме ви на Арапя?


- Естествено. Вие сте тук, аз също, при това, по едно и също време. Нормално е да ме заварите. Елементарна Терория на относителността!


- Теория, искате да кажете?


-Не! Терория. Едвам я научих, докато пътувах в рейс 88, като малък...


- Научили сте я в автобуса, толкова бързо?


- Нито един рейс на автобус 88 не е кратък. Това да не ти е 280!


- Какво правите тук, в Арапя?


- Изгарям. Общо взето, това е.


- А сам ли изгаряте, имате ли човек до себе си?


- Сам изгарям. Другите се мажат. Женки, кво да ги правиш...


- Какво е любимото ви нещо на Арапя?


- Че няма wi-fi. Иначе Гришо винаги може да ме намери за некви съвети по тениса и ми отиде и почивката и изгарянето. И после, що било чудно, че Маша взела него, а не мен. Ми той играе по-добре от мен, щото аз го уча!


- Да поговорим за Маша?


- Какъв балкон!


- Имах предвид Маша?!


- Е, така де!


- Вие я оприличавате на балкон?


- Отчасти.


- Кажете ми честно, влюбен ли сте в нея?


- В кого, в Маша? Определно, след мен си, ми е любима тя! Е, естествено след Терория на относителността... Често си я препрочитам сутрин, с кафето.


- А Маша знае ли, че я харесвате? Че изпитвате чувства, по-силни и от тези към “относителността”?


- Е откъде да знае, като мейлът ми не работи от седмица! Нито имам Viber, нито Skype... Какво да се прави, скъсан оптичен кабел под Ламанша. Сега цялата ми любов е там, на края на кабела... Любов на дъното! Дано водолази скоро възстановят нашата любов!


- Арапя! Защо ви привлича?


- Не знам. Арапя, само по себе си и като цяло, си е една Арапя. Но, ако заместим кафето в 9 сутринта с бира, обяда с "Мохито" и вечерята в четири с водки, Арапя очарова, не мислите ли?


- А хората там?

- Мега интелигентни! Тук даже спасителчетата са си от Люлин, а не от Черноморец, да речем. Нема тука "Каспичан" воеводи!


- Вашите бъдещи творчески планове?


-Да си пусна мустаци, общо взето, това е.


- Благодаря ви за това интервю, бяхте безкрайно откровен!


- Нормално! Аз все пак съм рицар, макар и по чл. 64!