Friday, April 27, 2018



- Здравей, Пух. Какво правиш?

- Здравей, Прасчо. Ами казвам ти здравей.

- Здравей!

- Не, Прасчо. Аз това правя. Казвам ти здравей.

- Здравей!


- Прасчо, престани!


- Но аз нищо не правя!


- Не, аз нищо не правих преди ти да дойдеш.


- А сега какво правиш, Пух?


- Отговарям ти и ти казвам здравей.


- Здравей!


- Прасчо, престани!


- Но аз нищо не правя, Пух!


- Не, правиш! Казваш ми здравей!


- Здравей, Пух!


- Прасчо!


- Да, Пух?


- Казвал ли съм ти, че си говедо?


- Не, Пух. Казвал си ми, че съм прасе.


- Значи не съм бил прав. Ти си говедо!


- Но как така? Та аз не паса трева?


- Прасчо, ти си двойно говедо!


- Пух, ти също не си слаб, но аз нищо не ти казвам.


- Какво искаш да кажеш с това „не си слаб“? Да не намекваш нещо?


- Не, Пух. Само твърдя, че си дебел, но без да ти го казвам, за да не те обидя.


- Добре. И аз тогава няма да ти казвам, че си говедо.


- Да бъдем приятели, Пух!


- Да бъдем приятели, Прасчо!