Monday, April 16, 2018



Интервю с кифла

Добро утро, Алисия! Ще споделите ли, коe е вашето най-голямо постижение?
-Алисия Силвърстоун! Кръстена е на мен.
На вас? Защо мислите така?
-Защото съм много известна.
Според нас, ако сте позната въобще, това е по-скоро в България, и то в тесен кръг.
-О, не е вярно. Аз съм ходила на Арапя, Свети Влас. Дори не съм родена в България. Аз съм от Ихтиман. Била съм и в държави, в смисъл, Флоренция и Африка. Освен това не съм позната само в тесен кръг. Познавам целия национален отбор, в смисъл по футбол.
Каква за вас е любимата почивка?
-Мило, обичам да ходя в мола на шопинг, кофийнг, зяпийнг и свайлийнг.
А какъв за вас е любимия работен ден?
-Пак същото, като цяло.
Какво харесвате и какво не, в Лозенец?
-Значи мило, там на Лозенец, всичко е перфектно, и стайлинга на плажа, и елита дето си се събираме, за да ме гледат. Единствено не ми харесва, че много ми изсъхва кожата от слънцето. В Сент Тропе не е така.
Била сте в Сент Тропе?
-Да, страхотен бар, ей там, зад ъгъла е, не го ли знаете?
Какви мъже харесвате?
-Като цяло, трябва да са в националния. Ма може не само по футбол, като цяло, може и по нещо друго.
По шах?
- Пош Ах? Не беше ли Пош Спайс? Страхотна е, признавам, и стайлинг и визията, и като цяло. Много и завиждам за Бекъм, ма и моичкият не е зле. Е, не е Бекъм, ма става, има някой лев за шопинг.
Каква кухня обичате?
-Аристон, моята е такава. Aз самa си я избрах.
Искате ли да благодарите на някого за всичко, което сте, и сте постигнали?
-Ние красивите и умните постигаме всичко сами, стига да преспим с правилните хора. Затова искам да си самоблагодаря.