Wednesday, March 21, 2018


ИНТЕРВЮ СЪС СТОИЧКОВ

Доломити, Италия.

(Апре-ски Бар)


Г-н Стоичков, заварвам ви тук, на ски, в Италия. Как намирате това място?
-Трудно, само с GPS.

Свикнали сме да ви виждаме само на зеления килим, дриблирайки с топката. Тук по-различно ли е?
-Да, определно. Цвета е бял. Да не говорим, че няма топка, а и тези пръчки на краката.

Е, те и обувките са различни...
-Майна, най-различното е, че го нема ония педе, съдията, майна! Ей т’ва е различното! От мен го запомни!

Тук има ли “съм тайм люн”?
-О, майна, не щеките, пистите изкривих от падания! Но Христо не се предава! Христо е българин! От Барцелона!

Някой разпознава ли ви тук?
-Когато съм с каска и очила, не толкова. Ма все пак има, обаждат се, поздравяват. Особено ако напцувам някого – веднага вика “Стоичков, България!”.

С кого сте тук?
-С Путко Мафани, от ЮАР. Лесно го разпознавам на пистата, затова.

По кои писти пускате най-много? Какъв стил на каране ви допада най-силно?
-Нападателен, нагоре! Нагоре и само нагоре! Аз съм Българин!

Срещнахте ли тук, в Доломитите, някой познат?
-Да, определно. Жена ми се оказа тук, дъщерята... Оказа се, че сме пътували заедно даже, но аз съм бил пцувал митничаря от на Калотина през цялото време и не съм забелязал...

И един последен въпрос? Вашите планове за бъдещето?
-Мармолада, Вал Гардена и обратно във Вал Ди Фаса!

Благордаря ви, г-н Стоичков!
-И аз ти благодаря, да ти , приятел!