Wednesday, March 21, 2018


ВИНЕТКИ

- Г-жо Павлова, пристигате с хеликоптер?
- Няма как, криза е.
- Криза е, а пътувате с хеликоптер?
- Именно. Пестя.
- Но какво по-точно спестявате в този случай?
- Как какво, я вижте предното стъкло, нещо да забелязвате?
- Нищо, честно казано.
- Именно. Нищо. Няма винетка! А знаете колко са скъпи, напоследък.
- Да знам, аз си ги купувам, нямам служебен автомобил, да не говорим за хеликоптер.
- Вижте, вашето материално положение не ме вълнува. Който го мързи, няма да има пари дори и за една винетка!
- Но, г-жо Павлова, мен не ме мързи?! Просто заплатите в България са прекалено ниски?
- Ниски, ниски, колко да са ниски? Ето – някои пътуваме с хеликоптери.
- Но това са парите на данъкоплатците!
-То па сте едни данъкоплатци! Човек една винетка не може да си позволи, ето – налага се да ползвам „Кугарите“ на Бойко.
- Но те не са негови, а на цялото общество.
-Не са негови, но ето, заради мен днес, той не можа да заведе отбора на „Бистришките тигри“ на кръчма до Ниш. А им беше обещал, ако бият Реал Мадрид!
- Били са Реал Мадрид!?
- Ооо, така ги омлатиха, че всички са в Пирогов! Без Роналдо.
- Той е оцелял?
- Не. Арестувахме го, защото беше и без винетка и без хеликоптер.
- Благодаря ви за това интервю, г-жо Павлова, приятен полет и продължавайте да пестите.