Wednesday, March 21, 2018


ДАРТ ВЕЙДЪР И КУЧЕТО НА ЛЮК

-Люк, моля те! Стига си плакал! Ще ти ръждяса меча!
-Но тате, аз искам това куче, защо императора не дава?
-Сине, на мен рибки не разреши да си взема, та не теб куче...
-Но тате, това куче притежава силата!
-Да, и огромна част от нея остана да мирише на килима в хола.
-Но тате, моля те, имам нужда!
-Да... сигурно... И кой ще го разхожда сутрин?
-C-3PO!
-Адроид да разхожда лабрадор? Хаха, представям си го!
-Но как да стана силен?! ...без куче...
-Люк, когато аз бях малък, в детската ни хранеха с кисел!
-Искам лабрадор, Вейдър, тате!
-И с пиле фрикасе!
-Затова ли си станал такъв кисел?
-Не, баща ми не ми разреши да имам лабрадор.
-Ето виждаш ли? И си станал лош!
-Не е това сине, взе ми пекинез!
-Ето – куче!
-Да бе, куче... Половината галактика ме подиграваше.
-Затова ли премина на тъмната страна?
-Отчасти. Второто ми куче беше булонка.
-Тате прости, но ти... с булонка? Затова ли премина на тъмната страна?

-Ех сине, след булонката се и ожених. Просто не ми остана друг избор...