Wednesday, March 21, 2018


BORRIS-OFF
ЯДОСАН НА ГРАЖДАНИТЕ

Г-н Борис-офф, заварваме ви силно ядосан...
-Аз? Кой, аз? ...Бесен съм!!!
На кого?
-На гражданите на тая скапана, абе демек супер държава!
Защо сте ядосан?
-Моля?! Вие не се ли сещате? Е, тогава си тръгвам. Оправяйте се, сами!!! Сами си ‘дигайте данъците!
Но ние не искаме данъците да се вдигат?
-Ето. Това ви е проблема! Чипа! Данъците требва да се ‘дигнат!
Но защо?
-Ще намерим някакво обяснение, това па е последният проблем!
Добре, но общините са друга власт, как ще ги накарате насила да вдигат местните данъци?
-Кой е друга власт??? Я, ако обичаш, поименно и с ЕГН, кой, кога, къде?
Но защо ви е нужна тази информация?
-Че, нема аз да се занимавам. Аз имам да слагам асфалт, когато не играя футбол, а играя всеки ден, затова слагаме по един слой, а после ремонтираме. Ония несъгласните... там... от американското посолство ще си ги намерят, проучат... Така де, мамата...
Добре де, а вие с какво сте зает по цял ден, ако не е футболът и асфалтът?
-Ленти бе момче, ленти! Толкова съм срезал, колко Нешка не е сънувала!