Wednesday, March 21, 2018


ЦИПРАС ОТКРОВЕНО


Г-н Ципрас, здравейте, как сте напоследък?
-Зле! Още съм под тази сянка, а трябва да ходя чак до другата, че слънцето се премести. Знаете как е в Гърция – работа и само работа…
Меркел май не мисли така?
-Ааа, тая ли крава?! То и нашите жени са грозни, ма тая източна германка убива лаврака!
Убива лаврака?
-Да бе, убива рибата, лаврака… Абе с други думи, само в Ботсвана жените са по-зле.
Какво правите напоследък?
-Говоря си сам. Сега, като го няма Варуфакис да ми дудне и трябва сам да се оправям. То и жената избяга от мене, с ония там… вашия, готиния… Бойко…
Вашата жена ходи с Бойко?
-Да, защо? Тя не е гъркиня, хубава е, от Франция си я взех. Обаче много мръсна се оказа, къпе се по три пъти на ден и аз я зарязах.
Казахте, че тя си е тръгнала?
-Така така, но след това аз рязко я зарязах. Като ще ми маа с Бойко по българските магистрали, не ми трябва! Ще ми ходи по български асфалт! Пфу!
Асфалт?
-Ми ние нямаме ли си асфалт, та ще ми ходи по българския! И то с Бойко! Поне да беше с някой грозен, тъп и дебел…
Как виждате бъдещето на Гърция?
-Дреме ми, аз съм комунист!
Но държавата ви фалира?
-Тя си е така от 1300 години.
Не е ли по-стара?
-Да, но откакто вие дойдохте ни се е мамата. А сега и тази сянка…
Сянка?
-Да, от Бойко! Засенчва ни в Европата, крадна жена ми… поне да беше гъркиня, та да не ме яд! А тя французойка!