Wednesday, March 21, 2018


ИНТЕРВЮ С КАРЛСОН


Г-н Карслон, здравейте! Вие сте любимец на малки и големи, разкажете, как я карате напоследък?
-Трудно, много трудно. Закъсах го с кръста, дископатия... Все по-трудно играя тенис.
Вие тенис? А нима не летите?
-Вече не толкова. Не е само възрастта. Обаждат се и батерийките на перката...
А защо тенис?
-Заради Дребосъчето. То, знаете, вече е голямо, почти на 42... Но му харесва да играе тенис. И аз заради него...
А обичате ли все още торти?
-Разбира се! Но разнообразявам с кебапченца, кюфтенца, лютеничка... едно-друго... А и вече мога да излитам само, ако си хапна смилянски боб. Пустите батерии...
Харесва ли ви нашият град?
-Откак се преместих в София, съм очарован! Близо е до морето, няколко часа полет до Албена. А все пак и Дребосъчето вече живее там, близо... Някак приятно е да се виждаме на по 36 кебапчета, 42 кюфтета и 74 толумбички...
Изяждате толкова много?
-О, не! Дребосъчето също хапва по едно-две кюфтенца. Малко е лаком, не мислите ли?
Съжалявате ли за нещо?
-По мое време нямаше “варта”, нямаше “iCloud” докато си литкам... Но не съжалявам за нищо! Беше прекрасно детство – кал, криеница, дървета-космически кораби, кашони-къщи, поляни за футбол, фунийки... Още помня като уцелих класната по гъ... извинявам се, по противоположната на фасадата, част.
Липсва ли ви нещо от миналото, г-н Карслон?
-Да! Бозата от 6 стотинки. Аз често летях до София само заради нея и заради баничката от 20.
А как намирате София днес?
-Не мога да ви отговоря, защото съм честен, но и деликатен летящ човек. Но си я обичам! Разбира се, и Стокхолм си го харесвам – там все още е зарядното за перката ми, все пак.
В кои други места тук, сте влюбен?
-Боровец, Пампорово... С Дребосъчето често ходим до там. Аз лично, обичам да плаша гостите като карам ски с призрачни дрехи.
И плашат ли се?
-Да, особено гърците и англичаните. Първите, защото ме асоциират с маскираната и атакуваща г-жа Меркел, вторите, защото ги е страх от руски призраци.
Кои три думи, биха могли да опишат целия ви живот?
-Батерии и пак батерии, и Металика... Май станаха повече от три.
Ако сега ви се обади Блейк, от “Седморката на Блейк” и ви предложи да изпълни едно ваше желание – какво бихте си пожелали?
-Да съм отново на 6!
Благодаря ви г-н Карслон, живот и здраве!
-И аз ви благодаря, г-н Скайуокър!