Wednesday, March 21, 2018



Г-н Стоичков, какво ви води в Кранево?
 
-GPS-а. Мене винаги ме води той, но и жената. Петдесет на петдесет е. Но, майна, понякога звъня и на приятел, щото примерно, на идване, се изгубих на магистралата.
 
Вие сте много богат, какво намирате точно тук, в Кранево?
-Намирал съм петдесет стотинки, левче, много рядко чадъри.
 
Имате ли приятели тук?
-Естествено! На плажа е пълно с някакви хора. Аз не ги познавам, обаче те ме познават, говорим си, псуваме си се... Кефиме се.
 
На кой наш съвременник симпатизирате най-много?
-Рембранд! Велик!
 
Рембранд? Познавате го?
-Разбира се! Може да носи пръчка, дава лапа, сяда, ляга... Железен! Рембранд, падни, майна!
 
Коя е най-специфичната черта от вашия характер?
…а ли му м...мата, не знам, ти кажи, коя е...
 
Дума или израз, който употребявате най-често, тук, на плажа?
-Всичко коз! Винаги вдигам! Христо Стоичков не играе на “без коз”!
 
Какво най-много ви изморява?
-Когато съм на почивка ли? Нищо не ме изморява! Стоичков е неуморим! Машина за белот!
 
Какво най-много му харесвате на Кранево?
-Като идвам.
 
Има ли нещо, което искате да промените, тук?
-Водата е малко студена, но не е проблем. Христо Стоичков може да се къпе и без вода!
 
Какъв талант Ви липсва, а бихте искали да притежавате?
-Искам да плувам и с десния крак, както с левачката. Но не винаги ми се получава, понеже плувам по гръб и с дюшек.
 
Какво определяте като стилно?
-Христо Стоичков в шезлонг, в Кранево! Класика!

 

Благодаря Ви за това интервю, бяхте красноречив!