Wednesday, March 21, 2018


БОЙКО ТЕНИС ШАМПИОН


Г-н Премиер, вие вече сте и шампион по тенис?
-Да! Естествено. Убихме ги!

Убихте?
-Е, не като едно време, де! Така, само... леко, с ракета...

Имате ли други предизвикателства пред себе си?
- Само на Луната не съм ходил още, да съм първия човек там!

Но там вече са кацали астронавти...
-Астро-такива може и да са кацали, ма хора още не са! А изборите идват, Луната не е по-маловажна от Столипиново. Утре там ще сложим маса сирийци, едно-друго, китайци... имаме нужда от много кебапчета за Луната. Даже сме направили обществена поръчка за 232 милиона.

Ама, те, китайците, май са доста по-напред от България във всяко едно отношение? Какви кебачпета, каква Луна?
-В Китай като е тъмно, тук е светло! Затова ше кацнем по пълнолуние, да не ги е страх там наште... шофьорите на ракетата, охраната ми... Добре, че аз ги пазя...

А ракетата, руска или американска?
- Са, това е една малка тайна. Цецо пусна една обществена поръчка и не се знае. Засега се очертава да е Грейт Уолл на Гришката, да го такова... Въпреки, че той се отчита де, не е, да не е... Май ше е негова ракетата!

А руснаците, американците, Space X?
-Слабаци, тия една обществена поръчка не са гепили, те ше ми се отварят! Ше си летим сами ако трябва!

Извинявам се за неудобния въпрос, но вие, можете ли да летите? Сам, в космоса?
-В космоса не! Категорично! Затова помолихме Европейската комисия да премести полетите от космоса на Земята. В Банкя си летя.... Немам проблеми...